Министерството на образованието, младежта и науката (МОМН) изнесе първоначалния анализ на оценките от изпитите след 4 клас и на Националното външно оценяване (НВО).
2010/2011
МОМН/ "Изпитът в този формат се провежда за 5-а поредна година.В цялата страна са се явили 66 034 деца в 1883 училища."
11ОУ/Четвъртокласниците от 11 ОУ, положили изпити в НВО са 52 на брой
МОМН/ "Най-добре са се справили децата по предметите "човек и природа" и "човек и общество".
11ОУ/Резултатите от НВО на двата четвърти класа са очаквано добри.
Средният успех е между 17 и 20 точки, което словесно-цифрово се равнява на Отличен /6/. Учениците са показали препочитание към предмета "Човек и природа". Почти всички са с успех 18-20т / равняващ се на Отличен /5.50-6.00/
МОМН/ "Резултатите по математика са най-ниски."
11ОУ/ Двата класа на 11 ОУ обаче са показали на изпита от НВО отлични резултати. 50% от учениците са с отлични оценки /между 17-20 точки/, а около 45% с Много добър резултат /14-17 точки/ - Много добър (4.50-5.25)
МОМН/ "По математика децата са се затруднили най-много със задачите по геометрия, изискващи разпознаването на различните видове триъгълници."
11ОУ/ Оказа се, че сме решавали предварително голяма част от задачите дадени на НВО по математика, което говори за една далновидна подготовка по математика.
МОМН/"По БЕЛ четвъртокласниците са се представили най-зле при изписването на неударените гласни, а владеят най-добре степенуването на прилагателните имена."
11ОУ/62% от четвъртокласниците на 11 ОУ са се справили с отлични резултати /между 17-20точки/ и само един ученик има оценка около 12 т./Добър /4//, но пък сме горди с това,че имаме диктовки без нито една грешка - дори пунктуационни.
МОМН/ "Постиженията на учениците обаче са свързани с: въпросите от гражданско образование, което е вплетено в образователната им програма; както и по БЕЛ – при четенето и разбирането на факти, свързани с изучавани автори и творби."
11 ОУ/ Четенето с разбиране е в основата на тестовото изпитване. Тези умения започват да се формират още от 1 клас с първите тестове.
МОМН/ "Няма голяма разлика при представянето на момичетата и момчетата от 4 клас."
11ОУ/ В четвърти клас на 11 ОУ за учебната 2010/2011г. съотношението момчета момичета беше 40% момичета/ 60% момчета. Няма разлика при представянето им на изпитите от НВО.
МОМН/ В сравнение с 2010 г. има слабо повишаване на резултатите в страната.
Аз мисля, че среден успех от 5.60 за 52 четвъртокласника е доста добър резултат.
2010/2011
МОМН/ "Изпитът в този формат се провежда за 5-а поредна година.В цялата страна са се явили 66 034 деца в 1883 училища."
11ОУ/Четвъртокласниците от 11 ОУ, положили изпити в НВО са 52 на брой
МОМН/ "Най-добре са се справили децата по предметите "човек и природа" и "човек и общество".
11ОУ/Резултатите от НВО на двата четвърти класа са очаквано добри.
Средният успех е между 17 и 20 точки, което словесно-цифрово се равнява на Отличен /6/. Учениците са показали препочитание към предмета "Човек и природа". Почти всички са с успех 18-20т / равняващ се на Отличен /5.50-6.00/
МОМН/ "Резултатите по математика са най-ниски."
11ОУ/ Двата класа на 11 ОУ обаче са показали на изпита от НВО отлични резултати. 50% от учениците са с отлични оценки /между 17-20 точки/, а около 45% с Много добър резултат /14-17 точки/ - Много добър (4.50-5.25)
МОМН/ "По математика децата са се затруднили най-много със задачите по геометрия, изискващи разпознаването на различните видове триъгълници."
11ОУ/ Оказа се, че сме решавали предварително голяма част от задачите дадени на НВО по математика, което говори за една далновидна подготовка по математика.
МОМН/"По БЕЛ четвъртокласниците са се представили най-зле при изписването на неударените гласни, а владеят най-добре степенуването на прилагателните имена."
11ОУ/62% от четвъртокласниците на 11 ОУ са се справили с отлични резултати /между 17-20точки/ и само един ученик има оценка около 12 т./Добър /4//, но пък сме горди с това,че имаме диктовки без нито една грешка - дори пунктуационни.
МОМН/ "Постиженията на учениците обаче са свързани с: въпросите от гражданско образование, което е вплетено в образователната им програма; както и по БЕЛ – при четенето и разбирането на факти, свързани с изучавани автори и творби."
11 ОУ/ Четенето с разбиране е в основата на тестовото изпитване. Тези умения започват да се формират още от 1 клас с първите тестове.
МОМН/ "Няма голяма разлика при представянето на момичетата и момчетата от 4 клас."
11ОУ/ В четвърти клас на 11 ОУ за учебната 2010/2011г. съотношението момчета момичета беше 40% момичета/ 60% момчета. Няма разлика при представянето им на изпитите от НВО.
МОМН/ В сравнение с 2010 г. има слабо повишаване на резултатите в страната.
Аз мисля, че среден успех от 5.60 за 52 четвъртокласника е доста добър резултат.
Няма коментари:
Публикуване на коментар