сряда, 27 юли 2016 г.

Азбучни правила на ученика, родителя и учителя


Правила на ученика

1.     Аз влизам добронамерен в училище и в кабинетите.
2.     Бързо сядам и приготвям учебници, помагала и тетрадки за час.
3.     Внимателно слушам, без да прекъсвам другите.
4.     Говоря тихо,  със спокоен тон.
5.     Движа се внимателно по кридорите и в класните стаи.
6.     Елиминирам / Даже съм забравил / за грубостите и агресията.
7.     Желая да науча повече всеки ден и час.
8.     Забравям за телефона в час.
9.     Искам да уча и успявам.
10.  Йе,  колко много неща научих днес в училище!

Правила на родителя

1.     Аз участвам активно в работата на класа.
2.     Аз съм отговорен за редовното изпълнение на домашните работи и подготвянето на уроците.
3.     Аз отговарям за възпитанието на детето си и неговото поведение.
4.     Оказвам материална помощ на училището, в което учи детето ми.

Правила на учителя

1.     Аз вярвам в равния шанс на всички.
2.     Аз се старая да помагам на учениците в максималната възможна степен.
3.     Аз изслушвам и уважавам мнението на всеки.
4.     Аз съм в училище, за да дам най-доброто от себе си за своите ученици.


Тези правила са взети от сайта на 149 СОУ "Иван Хаджийски" - гр. София

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най-четени